Tomik wierszy poezji duchowej "Boska codzienność" autorstwa Anny Morka-Sieroń





Tomik wierszy
poezji duchowej

"Boska codzienność"

Anna Morka – Sieroń


























"Cudowne twarze"


Cudowne twarze
mienią się jak tęcza na niebie

Wszędzie ich pełno,
mnóstwo dookoła

Rozmawiają,
śmieją się,
spoglądają

Wyrażają tęsknoty,
radości,
doświadczają

Cudowne twarze z błyskotliwymi oczami
kochają
i darzą miłością wszystkich dookoła













"Boska esencja"


Gdybym chociaż raz mogła zobaczyć
słońce z bliska

Blask promieni wprowadziłby mnie
w najbezpieczniejszą przestrzeń

Cichą,
spokojną,
niczym niezmąconą

Byłabym wtedy blisko przestrzeni
niczym niezakłóconej,
zjednoczonej

Miło jest doświadczyć
promieni słońca na własnej twarzy

Jeszcze bardziej przyjemnie
wtopić się boską esencję energii słonecznej













"Piękna refleksja nad życiem"


Któregoś dnia spędzę trochę więcej czasu
sama ze sobą

Zaopatrzę się w bezpieczną ciszę

Nareszcie!
Zdobyłam się na odwagę!

Akceptuję każdy wymiar rzeczywistości,
stawiam czoła wszystkim chwilom,
chylę czoła ukochanemu życiu!

Już za chwilę spędzę czas
z własną świadomością -
pięknie przebudzoną jaźnią













"Zrozumienie"


Chodź!
Usiądź na mojej głowie

Wprowadź w moją przestrzeń
nieziemską ciekawostkę

Ja zachwycę się ją na nowo,
by później nad niczym się już nie zastanawiać

Wracam z ciekawej podróży...

Zaprzyjaźniłam się z własną duszą
już nic więcej do zrozumienia mi nie potrzeba













***

Wczoraj wróciłam z dalekiej wyprawy

W owym czasie
byłam myślami gdzie indziej,
szukałam wyjścia z sytuacji

Nie spodziewałam się tak szybkiego powrotu
do Świadomości

Wystarczyło wczorajsze odnowienie
przyjaźni z duszą

Kontakt z rzeczywistością
okazał się niezwykle boski













"Świadomość"


W momencie kiedy moja Świadomość
rozbłysła na milion świetlików
poczułam rozbłysk na twarzy

W zupełnie nowej odsłonie
rozkoszuję się teraz każdą chwilą teraźniejszości

Jestem lekka jak piórko,
wszędzie mnie pełno,
porozumienie zapanowało
we wszystkich możliwych aspektach

Fantastycznie jest móc kręcić się
na karuzeli Życia!

Nic nie oczekiwać,
cieszyć się z dostrzegania rzeczywistości,
słuchać dźwięcznych ptaków,
doświadczać,
kochać,
akceptować,
nie pudrować nosa













"Bezchmurnie spokojnie cicho"


Odetchnęłam
wystarczająco lekko,
swobodnie i miło,
aż nie można oprzeć się z zachwytu

Słonecznie zrobiło się w mojej duszy!

Stąpam po trawie z obrazów Van Gogh-a
w ciszy...
żeby móc wyraźniej przyjrzeć się jej od środka
i poddać się tej pewności
w każdej możliwej sytuacji

Tak natychmiast
bezchmurne niebo
odnalazło się w moim sercu,
lekkie jak piórko
na zawsze zostanie w mojej świadomości













"Podróż życia"


Rozpocznij swoją własną podróż Życia
tak, aby w każdym momencie mknąć przez nie
pewnie,
spokojnie,
ekscytująco,
radośnie
i
cicho

Nigdy nie zatrzymuj się na drobnostkach

Zawsze miej ochotę
na świeży sok mandarynkowy,
wówczas poczujesz
jak wielką wartość ma tęcza na niebie,
kiedy na nią patrzysz a ona znika













"Myślisz"


Myślisz, że bez myśli nie byłoby ciebie,
a wystarczy tylko zapomnieć się na chwilę,
aby poczuć własną istotę

Nie ma nic piękniejszego
niż spojrzenie w teraźniejszość
z poczuciem pewności i bezpieczeństwa

Zachwyt,
wdzięczność,
pozbycie się złudzeń

Myślom zdaje się, że są tobą

Ty istniejesz ponad nimi
w błogim uczuciu spokoju













"Zaufanie"


Nie roztrząsaj drobinek piasku

Nie ważne są myśli,
które nieustannie cię przenikają

Swobodnie wgryź się w życie,
zapomnij,
spóźnij na ważny autobus

Obudź się dzień wcześniej
i wprowadź w swoje postrzeganie
akceptację i zrozumienie na wszystko

Wystarczy lekki oddech
i zaufanie do Źródła













"Doskonały"


Jesteś doskonały
jak każda kolejno upływająca sekunda

Zaczerpnij świeżego powietrza
i z lekkością poddaj się nadarzającej się okazji,
aby chwil, w których istniejesz
doświadczać z intensywną ciekawością dziecka

Nie zapomnij o sobie
w każdej następnej
kolejno pojawiającej się myśli

Oddaj się całkowicie potrzebom duszy

Wejdź z pewnością
w doskonale stworzony Świat!













***

Bezpieczeństwo zawiera w sobie
bezgraniczne zaufanie do życia,
w którym warto zanurzyć się bez końca,
tak aż po sam czubek głowy

Nie zastanawiaj się czy kiedyś

Jutro ma większe znaczenie dopiero wtedy,
kiedy od teraz zaczniesz żyć tak
jak chciałbyś nazajutrz













"Wszechświat zrozumiał"


Wystarczy, że realnie wejdziesz
w świat wyobraźni

Koniecznie zabierz ze sobą
ogromną przyjemność i radość płynącą z chwili,
w której pragniesz zaistnieć

Nie zatrzymuj się ani na sekundę

Ze szczegółami obejrzyj i poczuj siebie
w najbardziej ekscytującym momencie życia

Napełnij się boską energią Źródła

Zanim zaczarujesz własną rzeczywistość - Zaufaj

Wystarczy poczekać moment,
a spełni się najbardziej oczekiwana chwila

Pamiętaj o wszystkich szczegółach

Poczuj,
aby Wszechświat dokładnie zrozumiał













"Siedziba duszy"

Przykucnij,
a opowiem ci o siedzibie duszy

Rozjaśnię twoje rozumienie
przyjemną opowieścią o miejscu w samym sobie

Zatańczę w twoich myślach,
zaśpiewam cudowną piosenkę

Z duszą na ramieniu nic nie zdziałasz,
dopiero kiedy poczujesz jej obecność
we własnym wnętrzu
wówczas uzyskasz odpowiedź
na każde nawet najmniej logiczne pytanie

Dusza jest jak wyrazista świadomość
istnienia siebie
w każdym
również najtrudniejszym momencie życia

Któregoś dnia usłysz nareszcie
delikatne pukanie do wnętrza

Oddaj się z pasją ukochanemu działaniu
i na zawsze zamieszkaj
w niekończącej się radości serca
-siedzibie duszy













***

Zbuduj nową wartość życia
tak, aby w najmniej oczekiwanym momencie
zawsze sięgnąć
po świetlistą energię dobrego humoru

Zatrzymaj myśli
na najbardziej ekscytującej chwili,
w której przyszło ci zaistnieć
tak, aby w najbardziej oczekiwanym momencie
teraźniejszość dosięgła nieskończenie twoje ciało

Przypomnij sobie słowa,
które otwarły ci świadomość
i zatańcz przy najpiękniejszej melodii,
którą oferuje ci Wszechświat
w każdym kolejnym mgnieniu oka













"Boska codzienność"


Codzienność to bezmiar wyjątkowych chwil-
ciągnących się nieskończenie-

Szczególnym jest fakt, że istniejesz
w cudownym powietrzu bezpieczeństwa

Nie zakrywaj twarzy,
nigdy jej nie straciłeś!

Wystarczy, że odkryjesz w sobie
ciszę doskonałości
otulającą każdą cząstkę ciebie i twoich myśli,
a natychmiast przypomnisz sobie o miłości,
która nieprzerwanie tkwi
w każdym oddechu twojej istoty

Poczujesz jej smak tak dokładnie,
że nigdy nie zapomnisz

Koniecznie dzisiaj
zajrzyj do wnętrza własnego serca,
w którym przebywa mnóstwo boskich cząstek
codziennie kochających cię
tak samo mocno i niezmiennie













"Świadomość wszechobecnej miłości"


Zauroczyłam się dziś
niezwykłą przestrzenią siebie
wstępując w najpiękniejszy moment życia
w jakim kiedykolwiek przyszło mi zaistnieć

Odkryłam cudowną słodycz Ja,
by już nigdy o nim nie zapomnieć

Kiedy istniejesz
ze świadomością wszechobecnej miłości
nic innego jak tylko błogi spokój otula twoją aurę,
oddech staje się łagodny
i usposobienie subtelne













***

Ocknąć się z własnych iluzji
i w pełni doświadczyć istoty miłości
wszechobecnej w każdym fruwającym pyłku
to narodzić się na nowo
i żyć
w cudownej przestrzeni
niekończącej się pogodzie ducha
harmonii
całkowitej pewności













"Idealne połączenie"


Z zainteresowaniem zerknęłam
na własne postrzeganie rzeczywistości

Od chwili kiedy zobaczyłam ją taką,
jaka realnie została przeze mnie wykreowana
natychmiast poczułam, że zmieniam się
w czystą, świetlistą przestrzeń

Wolna tu i teraz stanowię idealne połączenie
ze wszystkim co mnie otacza,
nie budząc wątpliwości, że miłość i zrozumienie
tworzą błogą jedność,
w której niebo, myśli i ziemia
przenikają się nawzajem
stanowiąc
o wszelkich idealnych prawach Wszechświata













"W ramionach Ukochanego"


Tak mi ciepło,
przyjemnie,
ekscytacji jest mnóstwo

Wystarczy, że zerknę
na jedną z wczorajszych myśli,
a obudzą się we mnie dreszcze
i emocje nie z tej Ziemi

Najbezpieczniej jest w ramionach Ukochanego

Tam gdzie czułość sięga w Kosmos,
a uczucie Miłości roztacza przyjemny blask

Żarzyć się będzie
nieskończenie













***

Pragnienia wypływające z serca
to rzeczywisty drogowskaz duszy













"Doznania natury"

Energetycznych ciarek doznaję,
kiedy kładę się na soczystą zieloną trawę
słysząc pulsujący w niej subtelny szmer życia

Ona dziękuje mi, że ją wyczuwam,
głaszczę i doświadczam

Ja jestem wdzięczna za każdy promień słońca
i kroplę deszczu na mojej twarzy

Czystą świadomość doświadczenia natury










Komentarze

Popularne posty